Friday, June 19, 2009

salam imtihan buat sahabat2 di bumi uia. semoga kejayaan milik bersama. em...sebenarnya aku dalam usaha untuk memberikan semangat kepada diriku jugak. dalam masa yang sama untuk sahabat2 seperjuangan. sem ni walaupun tak seperti sem2 biasa, tapi untuk skor tu, agak susah. aku amik rasook and kaunseling dan aku akan menghadapi xam tersebut pada 23hb untk rasook dan 25hb untuk kaunseling. baru je nak skor lam kaunseling, tapi hari rabu lepas dato' (lecturer aku) kata carry mark berdasarkan ape yang dipresenkan, assignment ke sekolah and report presentation. kalu tak leh skor kat situ, memang nak harapkan A agak susah. 70 markah dalam tangan. final hanya 30 markah je. terpaksalah berusaha untuk membaguskan final ni sebabnya dikhuatiri carry mark tak mencukupi. alhamdulillah, untuk final subjek ni, dato ada bagi hint2 soalan yang akan ditanya, cuma tinggal untuk muraja'ah je.

cuma skarang ni yang paling menakutkan adalah rasook. dirasuknya aku, tak ke mana lah jawabnya. subjek revelation as a source of knowledge ni, memang menjadi ketakutan kami semua. subjek yang agak kritikal, perlukan pembacaan yang banyak dan perlu lbih kritikal dalam menyelesaikan masalah. awal- awal lagi ustaz dah pesan;jawab berdasarkan fakta, bukan ikut goreng je, takut kehangusan....hu2..
insyaAllah moga kami semua dapatlah mengharungi samudera kehidupan ini.

em tak sabar rasanya nak balik kampung, nak jumpa famili. disamping suatu misi penting yang perlu dilaksanakn di kampung, tanah air tercinta.

buat sahabat- sahabat seperjuangan, bittaufiq wannajah, moga terus istiqamah dalam menghitung hari2 terakhir sebuah peperiksaan. dan buat sahabat2 yang da habis final tu, jangan la bersukaria di depan kami, boleh tension ngan korang yang da abes....=)

1 comment:

Ana said...

salam..sila tuntut tag & award kat blog sy..^_^