Saturday, April 18, 2009

salam sore....

Em....petang ni aku akan keseorangan. Kesemua teman bilikku telah pulang ke kampung halaman masing- masing,tinggallah aku keseorangan terkontang- kanting tak keruan. Selepas menikmati makan tengahari bersama Husna tadi, aku ke Centre untuk keluarkan duit. Em, dah terasa keseorangan apabila kami berpisah, so aku amik keputusan untuk ke ITD. Tempat yang paling Husna suka, sebab kat sini dia boleh online free.hu..hu..
Aku sepatutnya balik kampung pagi semalam, tapi disebabkan oleh panggilan temuduga kpm, terpaksa aku tangguhkan sementara cuti aku.

Dalam masa yang sama, sahabat- sahabat seperjuanganku telah merancang aktiviti rehlah, biasalah sebelum kami semua berangkat pulang ke ganggang masing- masing. Klau diikutkan memang aku tak dapat pergi, tapi inilah hikmah yang aku rasa aku dapat dengan panggilan interview tu. Mungkin Allah nak suruh aku bersama mereka mengikat rantai- rantai ukhwah agar terus kukuh sesama kami. Tadi pun aku terserempak dengan Wan dan Wani Sabah, kedua- duanya rasa pelik, sebabnya aku membimbit beg pakaian.(beg pakaian Husna, aku tolong pegang je) Jangan risau Wan, akak akan pergi, akak takkan hampakan harapan sahabat- sahabat yang lain. cukuplah aku dah kena basuh dengan Fitri...

Ku harap, rehlah kali ni boleh beri kami kesempatan untuk berukhwah dan mengenali sahabat- sahabat dengan lebih dekat. dah hampir setengah tahun aku join diorang tapi masih ada dikalangan sahabat- sahabat aku ni, yang aku tak kenali dengan lebih rapat...just sekadar tahu nama dan kos, tu tak memadai untuk sebuah ikatan persahabatan yang suci dan murni...

No comments: